czwartek, 28 stycznia 2016

Ważne wiadomości...

                                
Ciepłe przywitanie od waszej Emilii! Okej dzisiaj będzie także ciepła WIADOMOŚĆ :)
Przynajmniej tak uważam, ale zresztą...Przejdźmy do posta. Po tytule widać - będzie to nowa seria na naszym biało-niebieskim (ustanowione od 25.01 do 01.02) blogu. Uważam, że ciepło przyjmiecie moje wypociny, Moje i jeszcze pewnej osoby... O nie! Wygadałam się x( Tak, będzie ktoś nowy. Czy to dziewczyna? A może to chłopiec? Tego dowiecie się gdy dana osoba W KOŃCU zaakceptuje zaproszenie. :) Ja i osoba towarzysząca mi mamy same dobre myśli. Mamy także masę pomysłów. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do naszego bloga... Musiałbyś/musiałabyś się zgłosić do mnie. Do Rosiiie. Możecie pisać na MSP.... ;] Dobrze, nie będę tego ciągnąć... Powodzenia w życiu i miłego wieczoru. Dla nocnych czytelników - Słodkich snów i Dobranoc!!
Pozdrawiam serdecznie. :**
PS. Dzisiaj jest 30.01 urodziny mojej i Brooka sis. 
Jedziemy na osiemnastkę nie będzie nas :**
Pozdrawiamy buziole :))

1 komentarz: