sobota, 30 stycznia 2016

1| Hot or Not...

...Taak!  I cześć ^^
Dzisiaj będziemy oceniać 2 :///// (Nie miałam czasu, przepraszam, ale jutro będzie więcej może nawet 10:])  pierwszych look'ów, które zobaczę.
Miłego czytania. W komentarzach napiszcie jak wy oceniacie te osoby. :)
(Dzisiaj recenzja związana z MSP i nie :D)
                                                               To zaczynajmy:


To look mojego znajomego, 1szymon102. (Tak, mam go w znajomych).
Bardzo mnie się podoba. A więc oto on:
PS. Nazywa się: ~♥Nie mów mi jak mam żyć!♥~
 
Oto cały look. 
A więc oceniajmy!
Włosy: 8/10
Moim zdaniem ładniej wyglądałoby to
z całymi czarnymi włosami. Pasemka u
chłopców... No raczej nie ://
Z góry, bardzo mnie się podobają x3
Top: 9/10
Bardzo ładny. Zaciekawił mnie nadruk którego nie widać
na koszulce. Mam przeczucie, że lepiej/ładniej
byłoby z jakimś nadrukiem:)
Dół: 10/10
Świetne połączenie. Jednakże nie widać ich całkiem 
to nawet na dziewczynie wyglądałyby super!
Buty: 7/10
Coś mi w nich nie pasuje....
Dodatki: 9/10
Wszystko super...
Jednak różowy wąż niezbyt pasuje do całej
stylizacji.
Cała ocena look'u:
Dam, dam, daaaaaam...
Ocena to 9/10
Uważam, że Szymka stać
na więcej i gdyby
chciał dostałby 10/10 :)
Chociaż chętnie bym tak wyglądał...
Prosto z mostu: Nie pasuje mi coś, to nie pasuje. :|


Pora na następną stylizację (nienawidzę czerwonej kreski)
Oto ona:
PS. Nazywa się ♪1♪ - Pink music
Jest to stylizacja Rosiiie :]
(Tu pisze Brook, bo oczywiście jak zawsze- Kajaki Rosie...)
(Ale się spojrzałaaa XD)
To cała stylizacja. 
Jest ok. :D (Nie obraź się :<...)
A więc ocena:
Włosy: 8/10
Ładny kolor, ładnie wyglądają, ale
szkoda, że są nawet w "popczątkowym
tworzeniu postaci" ://
Top: 10/10
Kolory prezentują się super, a
elegancja (biżuteria, kolczyki itd...)
oraz luźny styl prezentuje się... WYBORNIE! :)
Dół: 9/10
Nie przesadzajmy :/
Różnią się od reszty.
Wiem czym, a wy może nie. ;c
Buty: 10/10
Dwa słowa - UWIELBIAM CREEPERSY!
Dodatki: 8/10
 Elegancja plus luźny styl równa się zarąbiste
połączenie! :)
Jednak to nie to co u Szymka. :///
#Śmierdzi_Biedą_A_Tu_Stylizacja_Za_2k_:D
Cała stylizacja jest także
na ocenę 9/10
ZARĄBIŚCIE!!!!
Widać , że nie mam kultury? ://
To dodam mema :D
Spec. Dla was ^.^


XDDDDDDDDDD
Ktoś nie kuma?
ŻEGNAM! ;**
BRUK XD

1 komentarz: