sobota, 27 lutego 2016

1| Akcja "StarCoins"

Cześć! Powiem jedno - Mam w dup[ie tą przerwę! (: Osobiście stęskniłam się za blogiem jak i za wami. Bez pisania to trochę jak bez hobby, bez życia. (: Dobra, a więc rozpoczyyynamyyy akcję "StarCoins"! O co chodzi w tej akcji? Chodzimy po domach i pieścimy zwierzaki. Nowe zwierzaki dają duużo pieniędzy (: Polecam zobaczyć u:
- ZAZZIJA / Zaza ma zwierzaków sądzę, że 10.
- MonikaDARK / Ma zwierzaki.
- 1szymon102 / Ma zwierzaki.
- julkatabula / Ma zwierzaki.
- Wejdźcie w ranking i naciśnijcie zakładkę zwierzaki. Zaznaczcie kategorię "Nowe zwierzaki".
Pochwalcie się w komentarzu ile zarobiliście. Ja w jakieś 15 minut zarabiałam aż do 1.000 sc!
U mnie akcja "StarCoins" jest bardzo udana! (: Wystarczy cierpliwość i czekanie na załadowanie się zwierzaczków, a w mgnieniu oka będziecie zarabiali za kilka kliknięć!
Szukajcie aż znajdziecie, moi drodzy. (: POLECAM SERDECZNIE UŻYTKOWNIKA POD NAZWĄ "ROGATA777" MA ONA ZWIERZAKI Z WYSOKIM POZIOMEM W SWOIM POKOJU! (:
To ja się żegnam. Życzę wam dużo StarCoins. Niech wasze poszukiwania nie pójdą na marne! (:
                                     Znalezione obrazy dla zapytania napis buziaki

                                                           Znalezione obrazy dla zapytania napis buziaki
Ale dużo bajerów! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz