środa, 17 lutego 2016

...O hackerach...

Cześć! Dzisiaj poruszę temat o gnidach na msp, czyli krótko mówiąc, hackerach. Kto to taki? Osoba, która może nam najprawdopodobniej uszkodzić konto. (np. Wydać sc) Może także zrobić gorsze rzeczy typu. Wydać diamenty na pozdrowienia. Cóż, współczuję każdej zhackowanej osobie, ale my także z nimi walczymy! A teraz dziwny "fakt: :/
Już 4 dni z rzędu była noc hackerów, w tym drugiego dnia wylogowano mnie :o Przestraszyłem się, ale walczyłem o konto! Nie chcę stracić kolejnego, przez jakieś dzieci. Haha, a co śmieszne, że gdyby nie to,  że moja genialna siostra to było by po moim koncie! /Je
Jedno co powiem o tej fotce, to to, że WSPÓŁCZUJĘ. ;_____: PS. Gra ktoś w simsy 4? :D Następny post o ts4! Teraz sobie pomyślałem : A może stworzę takie konto? A jednak nie XDXD Idę grać w simsy :*:* NARKA I DO ZOBACZENIA :* POST DZISIAJ PO 16 X-O <Minka MSP xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz