niedziela, 24 stycznia 2016

Witajcie!

                      Cześć moje serduszka!
Jestem Rosiiie, zapewne - Nie znacie mnie...
...Ja was też, ale uważam że przeżyjemy dużo
wspólnych przygód na msp jak i na blogu.
Mam na imię Emilia. Noszę okulary i #Jest_Mi_Z_Tym_Dobrze_!
Oraz nie wstydzę się noszenia okularów. Uważam, że to one dodają mi pewności siebie i wiary. Uwielbiam muzykę, moich przyjaciół, rodzinę i...i msp. W sobie  widzę wiele niezwykłych rzeczy. Uważam, że dalej powinnam widzieć w sobie nie tylko szarą myszkę, ale i walecznego lwa. Dobra, zaszalałam. Teraz może na temat. Zajmuję się grafiką komputerową jak i obróbką foto. (Jedno to samo...) Zajmuje się także opieką  nad moim Karmelkiem, króliczkiem który właśnie tak się wabi. Jestem także "panią od polskiego ale za dobrze też nie umiem interpunkcji. Umiem stawiać znaki interpunkcyjne, ale nie przecinki. Stawiam je kiedy wiem, że trzeba je wstawić. Dobrze to wleję też może dwie obróbki moich moviestar.
To jeden z 2. 2 to moje "logo" :))


Oto moja nieudana obróbka z mojego poprzedniego konta. Napis zasłonięty przez postacie przedstawia mój (STARY) nick z msp, a mianowicie: EvilEmily. (Bez kropki) Aww, musiałam dodać to do słownika ortograficznego Google bo bym oszalała! Co napiszę to czerwona kreska! Okej, zrobione. A teraz, dzisiejszy post.
Nowy konkurs! Jak wiecie co czwartek (co tydzień) jest nowy konkurs. Uwielbiam nowe włosy jak i ciuchy. Założę się (Dam sobie rękę uciąć) iż jakiś ciuchy może być ze "starego msp" (Zapomniane ciuchy, przez wiele moviestars uważane za nowe)
Nowy konkurs nazywa się: WhiteWinter (BiałaZima, jeśli mój angielski mnie nie myli)
Tak wygląda look z pierwszej strony:
W tym look'u najbardziej nie podobają mnie się buty.
Mogliby dodać jeszcze jakieś dodatki.
Cóż, moja ocena:
Włosy: 9/10
Są bardzo ładne, kolor także przypadł mi do gustu, ale
czuję coś co nie pasuje do reszty...
Dodatki: 7/10
Korona razem z włosami, w sumie to
jest zero dodatków. Prócz "korony"
która jest razem z włosami.
Top: 10/10
Bardzo podoba mi się te połączenie
kolorów jak i kurtki z tym lekko różowym
golfikiem. 
Dół: 7/10 
Mogło być lepiej, ale wyglądają jak typowo
letnie szorty. Plus za kolor który nie psuje efektu,
a poprawia go.
Buty: 5/10
Pięć słów: Nie przypadły mi do gustu.
Całość: Kolory są piękne, ale
mogli dodać jeszcze trochę różu. Sam golfik nie wystarczy.
Strasznie mi się podoba. Szczególnie ten top!
Mój look z tego konkursu:
Kolory:
S: Kolor sukienki i wianka.
W: Kolor włosów.
D: Kolor wianka/dodatków/kołnierzyk sukienki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kosztuje dużo, bo aż:
3425 StarCoins
&
0 Diamonds.
Tak jak look z pierwszej strony, jest niestety dla V.I.P. :c
Z jakich ubrań się składa:


Teraz zobaczcie jakie ciuchy ma nasz konkurs (Posiada aż 3 strony):
Oto 1 strona!

Oto 2 strona!

Oto 3 strona!
Konkurs w całości oceniam: 8/10
Bardzo mi się podoba :)
Pora na rzeczy!
A więc dodano:
To nie ja ;)
Rzeczy oceniam na: 9/10
Bardzo ładne, ale...
Po co trafił tu troll?!
4 rzeczy które się ruszają.
Są to:
Śnieżynki - 900 sc.
Rogate coś - 3 diamonds.
(V.I.P) Sowa na łysym drzewie - 400 sc.
(V.I.P) Biały pasiasty tygrys - 250 sc.
Rzeczy są bombowe! Ale drogie (350 sc na trola??)
a więc ocena: 9/10 :)) I tak dalej!
      Teraz animacje :)
Oto one:

2 ostatnie animacje są z poprzedniego konkursu. ;)
Animacja która jest w TOP to ta z sową
za AŻ 800 sc.
Najbardziej podoba mi się animacja
dla vip z karmieniem ptaków.
Ogólnie animacje mają u mnie: 8/10 ;) Tak trzymać!
Tła:
Jest przepiękne! Ma u mnie ocenę: 10/10!
Szkoda tylko, że dodali tylko jedno!

Jedn z "tych lepszych" konkursów! :))
Narka!!




1 komentarz: