piątek, 12 lutego 2016

Ferie i informacje! ♥

Tak. Jestem z województwa Pomorskiego. Uważam, że to niezłe, że mamy ferie najpóźniej. Oni - szkoła. My - Ferie. Haha, jeżeli biorę to w ten sposób. Chcę Wam także złożyć życzenia! :)
Namiętnych walentynek, dużo całusów i kartek walentynkowych. :)               ♥♥♥
                     Ważne informacje na temat pojawiania się postów :)
Okej. Także informacje będą głównie o tym jak często dodajemy posty.
Wiemy, że czekacie dosyć długo na te posty, ale ja zdaję sobie sprawę, że nie wyrobię się w planie takim:
WSTAJĘ (5:50) - JADĘ DO BABCI (6:00) - ŚPIĘ (6:30) - WSTAJĘ (7:20) - IDĘ DO SZKOŁY (7:30) - LEKCJE (13:30) - IDE DO BABCI, A POTEM DO DOMU (13:30 - 14:20) - SIEDZĘ NA KOMPIE, ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ ;_: (NIE WIEM) - IDĘ NA KAJAKI (15:35) - WRACAM DO DOMU (18:00) - NIE MOGĘ WEJŚĆ NA KOMPA, BO BRAT SIEDZI! ;____; (18:30) - IDĘ SIĘ UMYĆ ITD. (19:00) - Kiedy napisać post na blogu? Plan sobie zmieniłam, bo teraz mam ferie. Te 2 tygodnie będą posty. Przynajmniej co 2 dni, bo wiem, że nie wytrzymam kiedy nic nie napiszę. A, chciałam pozdrowić także kilka osób z mojej klasy :*** Taki prezent walentynkowy :**
- Candell
- vCookie
- NIE MA KONTA (Kacper)
- NIE MA KONTA (Bartek)
Jesteście wielcy. :)
Do rzeczy - Teraz posty będą częściej. Ja będę pisać więcej, bo Brook miał głowę w książkach. Lektura 2-stu kartkowa :/ Masakra! :( Dobrze to teraz ja się żegnam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz